Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.4.10

Nerden çıktın.

'' Albümden çıkardığım, küflenmiş , çıtır çıtır 3 resim aldım elime..
Birincisini , onyediyle çarpıp birbuçuğa böldüm.
Dün geldi hatrıma.
Birbuçuğun anlamı yok.
Birbuçuk bir buçuk işte.
Hani bir buçuk porsiyon gibi.
Bi porsiyondan az daha pahalı.
Kimsine çok tabi.
Şimdi Tanrı'nın oğlu kızdı.
Hahahahaha..
Niye getirdin aklına onca borcu.
Birbuçuk porsiyon hayat kadar..
Az mı ?
Neyse.
İkincisi , portakalı soy-amadan çürüttüğüm gün.
Sonra annemin fırlattığı o 11'lik topuklu terlik.
Ne güzelde salına salına alnımın ortayerine yapışmıştı.
Annem ince topukluları sever.
Evet evet , alnımdaki iz o günden.
Dikişten önce işemiştim altıma ..
Sonra bi dikişlik yer daha açılmştı sol omzumda.
Şaşırmaaa.
Bizim ailede herkes birbirini böyle sever.
Mesela babamın kafasına annemin merdane fırlattığını hatırlıyorum.
Sonra da babam annem kuaföre gitsin diye sebep oluşturdu.
Ama ben biliyorum.
Babam annemin kuaföre gitmesini istediğinden öyle yaptı.
Senaryo yani bunlar.
Babam, annemi sever.
Alnımdaki ince topuklarıyla.
Hı, ne mi yaptı ?
Gözünün altını morartıp, saçlarını yaktı.
Annemde tüm bunlar kulağıma küpe olsun diye ,
Götürdü kulaklarımı deldirdi.
Acımadı ama ağladım.
İçimden de küfür ettim anneme.
Dedim ya bizim ailede herkes birbirini böyle sever.
Üçüncü resim mi ?
Babam tam çekecekken annem evi terketti .
Boş o yüzden.

Öyle işte.. ''



'' Yalancısın p-lesenta.
Hepsi yalan.
Yalancısın.. ''

H a y a l ü r ü n ü..

YılsevAslak

1 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

Bravooo vallahi.. İyi bir senaryo...

İçeriden birileri.