Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

25.4.10

Poe'ya..



Öyle ihtiyacım varki her anımda sana.
Öyle yokum ki sen olmadıkça aslında ..
Saçmalıyorum hayatta her nefesimle sanki.
Ama eksiğim hep.
Hep eksiğim.
İnsan çok sevdiği birini yitirdiğinde çok büyük bi eksiklik yaşar ya ,

içinde koskocaman bi boşluk açılır,
Her geçengün farklı bir cehennemde yanar.
Gün gelir , külleri daha ateş olur.
Hergün , her an yanar.
İşte bendede sen gittiğinde açıldı o boşluk.
O anda eksildim , hergün daha da küçüldüm.
Şimdilerde görünmeyecek kadarım..

Sen ne kadarsın melek yüzlüm ?
Sen ne kadar kaldın ?
Kıyamamki ben sana.
Of be kadınım .
Öyle bitkinim, öyle yorgunum ki..

Şu tuşları tıkırdatırken bile ömrümden ömür gidiyor sanki.
Her bir hecem daha çok yakıyor içimi..
Hep masumduk, hep temizdik dimi ?

Değişti herşey.
Masumiyetini yitirdi bu kadın.
Kaç kez günah çıkartmalı bilinmez..

Hı, ağlıyorum tabiki bu satırları sana yazarken.
Yanlış anlama amacım seni üzmek değil.
Yalnızca bil.
Masumiyetimi yitirmiş olsamda keşkelerim var elbet içimde.
Canımı yakan..
Off ne saçmalıyorum sana bunları buradan neden söylüyorum bilmiyorum.
Ama çok özledim be melek yüzlüm seni.
Vakit geçmek , bitmek bilmiyor.
Yaralar kapanmıyor.
Aksine çürüyor.
Kokuyor..
Kurtlanıyor da kimse elini uzatmıyor.
Oohh tabiki var 12 milyon kişi arasında elini uzatan bir kaç insan evladı.
Fakat bil ki hepsi menfaatçi be kardeşim.
Kimse biz olamıyor.
'' Biz '' den bir tane daha aradığım yok elbet.
Sadece onlar için üzülüyorum.
Sen bana yetiyorsun kardeşim.
Yalnızca görmediğimde o melek yüzünü,
içimin NUR'ları kaçıyor.
Lilith oluveriyorum,
Sumru Yavrucukla yutuyorum sahnenin tozlarını..
Kimse görmüyor..
Kimse bilmiyor melek.
İnan , içimden geçenlerin Tanrı'nın duymadığını düşünmeye başlayalı çok oldu.

Öyle üşüyorum ki bu şehirde.
Öyle bok ki aslında herşey.
Hiç birşey göründüğü gibi değil biliyormusun kardeşim ?
Öyle depremler varki aslında içimde,
Öyle fırtınalar kopuyor ki.
Lanet ediyorum her sabah gözlerimi güne açtığımda .

Küfürler ediyorum düne.
Beceremiyorum .
Tamamlayamıyorum sen yokken hiç birşeyi.
Sinmiyor işte içime .
Tadı yok hiç bir şeyin eskisi gibi.
Sen vardın eskiden.
Şimdiler de ben de yokum.


Yap
-a
-yal
-nız
B
-ok
Bi
-r
B
-en.

YılsevAşlak.

P.S:
- Ne zormuş nefes almak meğer.
- Tebessümle kendini kandıran insan modeliyim.
- Gülümsediğim kadar bok içim.
- Yazarken hep karamsar olduğumun elbet farkındayım fakat yazarken ben oluyorum.
- Yakınlarımdan yazdıklarımı takip eden var ise iki yüzlü olduğumu düşünecektir.
Şayet ben, benim gibi bir arkadaşımın şu satırlarını görsem öyle düşünürdüm.
Her anını salak salak eğlenerek, her bokla dalga geçerek geçiren ben yazarken olabildiğince karamsayım. Elbet düşecektir okuyan çelişkiye. Peki ya ben hangisiyim ?
Aslında hiç biri.

- Poe.. Gelmedikçe sen. Ben hiç birşeyim.

O kadar.

2 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

Bu bir ykarış mı?

Plesenta dedi ki...

Hiç birşey bu.

İçeriden birileri.