Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

1.4.10

Sabr-ılettin

Sabır Sabır Sabır !

Bombok bir gün geçirdim.
Başından sonuna kadar bok.
Sabah uyandım gözlerimi açamıyorum
neyse zar zor kalktım kahvaltı falan derken servisi kaçırdım.
Atladım minübüse Neomarin'in önüne gittim oradan aldı servis beni.
Güzel olan tek şey inkılap sınavım dı.
Felsefe'de öyle boktu ki anlatamam.

Kübra malı kafamı sıraya vurdu hala dokununca acıyor alnım.
Hiç kimseye şaka yapmadım bugün.
Uğraşacak halde değilim.

Poe'nun yine sesi kesildi.
Kimseyle pek görüştüğüm yok günlerdir.
Babam izinde.
Ve sevgili sevgilim moralimi bozmakta birebir.
Hemde sabahtan beri..

Bir kopukluk var çözüme kavuşturamadığımız.
Gerçi ben göremiyorum çözüm için çabalayan insan modelini..
Bilmiyorum.
Ama seviyorum.
Neyse..

İşte günün özeti sana bilogcuğum.

Hı bi de,
Şu an burada bulunmaktan,
Görmekten,
Duymaktan,
Hissetmekten,
Nefes almaktan çok sıkıldım.!!!
Ayrıca yeniden kimsenin hiç bi boktan çakmadığını düşünmekteyim.!

Sıkılır, küfür eder , gider ve
Öperim .

Pef.

'' Tanrım bi çare dünden kalma acılara..! ''






0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.