Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

10.4.10

Sınav = Hayattan diskalifiye..


Yorgunluktan öleceğim sanki..
Şu sınav dönemlerinde hayattan diskalifiye oluyorum.
Sanırsın ki elden ayaktan düşüyorum. dfgbhgfhdf

Uykusuz geceler, yağlı saçlar, sivilceler, şişik gözler ve açlık .
Yemek yemeye bile doğru dürüst vakit olmuyor.

Aman bu haftalıkta atlattım.
Asıl önemlisi en zor derslerin sınavları bitti sayılır.
Bi tanecikk kaldı :)

Amaçsızca çalışıyorum sınavlara,
Amaçsızca dolaşıyorum.
Şuanki şartların beni ittiği yönde yaşamak değil dileğim.
Tüm bu şartların sınırlarını zorlayacağım fakat şansta işe girdiğinden dolayı seçim yapmakta zorlanıyorum..
Konservatuar mı ? Radyo-televizyon mu ? Yoksa fizyoterapi mi ..
Peff. 3. sık düşük bir ihtimal.
Ne istediğimi bilsem direk ona yöneleceğim.
İlerde ne olacağı umrumda değil aslında.
Ama tam olarak ne istediğimi de bilmiyorum.
Hiç böyle kararsızlıklara düşmemiştim.
Pof.


Poe ile de konuşmuyorum uzun zamandır.
Eminim çok merak ediyor beni fakat bi süre böyle kalsın.
Anlasın birşeyleri.
Benim hissettiklerimi.
İntikam değil ha sakın yanlış anlama bilog.
Yalnızca '' göstermek . . ''


Köklü değişiklikler istiyorum hayatımda.
Sanki böyle büyük bir değişiklik yapsam şu içimdeki bayıklıktan kurtulacağım.

O kadar.




0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.