Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.4.10

Son günler, zor günler, // plesenta nasıl güler ?

Şu son geçirdiğim bir kaç gün öyle dolu ,
öyle zordu ki bilog.
Hala da zor.

- Hemencicik yoruldun be yavrum..
- Ne düşündüğün umrumda değil.

Ne olduğumu, ne hissettiğimi ve ne hissetmem gerektiğini kestiremiyorum.
Midem bulanıyor ve halsizim.
Bir de o berbat mide yanmaları..
Ağrılar.

Ve her daim uyuma isteği (Evet bilogcuğum.. Ne yazık ki yine.)

Salmadım kendimi.
Yenik düşmedim sorunlara.
Henüz sindirmeye bile başlamadım oysaki.
Şoktayım hala.

Devrim'i kaybettik.
Öldü Devrim.
Dün gece saat 2 sularında kuzenimin ellerinde öldü.
Devrim öldü!
Devrim , doğduğunda annesini yitirmiş hayata bizimle tutunmaya çalışan 5 yavru melekten bir tanesi idi.
Devrim, bir haftalık minicik ama tontiş bir kediydi.
Yitirdik.
Yitirdim kalbimin milyonlarca hücresini melekle beraber.

Şimdi ise diğer melekler zorlanıyorlar.

Off..
Şu testler sonuçlansa.
Kesin bişi söleseler.

Yorgunum bilog.
Halsizim.


Ne kadar varsın bilog ?
İyi hissettiriyor sanki varlğın bana.
Çoğunlukla sussamda.
Hadi git düşük çene'ye ..

Not : Candan Erçetin dinleyelim hep.
Hep birlikte.
Yazın ortasında buzdolabının kapağını açıp ferahlamak gibi..

Hoş.

2 DÜŞÜK ÇENE:

Profösör dedi ki...

Devrimciler ölür ama, devrimler ölmez.

Manik dedi ki...

dinlememli Candan Erçetin, o kadife sesiyle kanayan yaraları kapatmak yerine hep daha da kanatmaya yarıyor şarkıları bende şahsen...

İçeriden birileri.