Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

10.5.10

Aycan dün gece bizde kaldı bilog.
Bi kaç gün daha kalacak.
Mutluyum.
Taksimdeydim birde dün..
Fandakilerle klan'a gittik ye iç sıç muhabbetleri falan.
Sonra ordan kadıköye geçip Aycanı aldım geldim eve. Saat 1 gibi uyudum.
Horlamışım lan.
Bildiğin horlamışım adsgdhsaf
Şaşırdım asdhsgg
Bide deli deli hareketlerim varmış uyurken Aycan taklidimi yapıyodu sabah.
Yarıldım gülmekten.

Falan filan.

Anneme hediyemi mi merak ettin ?
Kuaföre götürdüm baştan yarat yaptırdım :D
Müthiş oldu.

Hadi yaladım. By.

6 DÜŞÜK ÇENE:

soloman dedi ki...

yok yok formundan düştün sen :D yaz geldi diye mayıştın sanırsam :D

pippi haşmet dedi ki...

anne hediyesine bayıldım. Süper fikir.

Plesenta dedi ki...

aaa Soloman hangi form ?

soloman dedi ki...

ya ne biliyim eskiden sanki sürekli yazio gibiydin insani sürüklüyordun..

Plesenta dedi ki...

Dibe vurmak soloman. Dibe vurmak.

soloman dedi ki...

titre ve kendine gel o zaman:)

İçeriden birileri.