Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

28.5.10

Bilog'a tehtit .

Ulan nasıl uykum var anlatamam bilog.
Direniyorum.
Direniyorum.
Dir-en-i-yo-r-um.

Bugün okulda bayıldım .
Hemde 2 kere.
Ne yüzsüzmüşüm.
Lan bi kere bayılıyosun yeter ikinci kez niye bayılıyosun :D
sdfhjnhdfhmghg

Tansiyonceyizim düşmüş.
Of çok pis yapıştım ama yere.
Neyse geçti bitti.
Yanarım yanarım tam sınava girecekken bayılmama yanarım.
Lan bekleyemedin mi bi yarım saat daha >_>
Şimdi yalnız gircem sınava.
Nah çekerim kopya.
Of. mk.

Ağzım bozuk.
Bunu Oski'ye desem '' Buzdolabına koymayımı unuttun kanka.? Koysaydın keşke bozulmazdı .. sdfhndfhg '' diye bi espiri yapardı kesin.
Seviyorum o karıyı .
Melek gibi lan.

Başka kimi seviyorum biliyomusun bilog.
Buket'i seviyorum !
Öküz gibi hemde.

Poe'yu artık ezberledin dime bilog.
Kardeş kokulum o benim .
Eline , gözüne hasret gittiğim.

Sercan'ım var kuzuların bitanesi.
Hayatımda babamdan sonra tanıdığım en doğru adam o .
En adam olan adam.
Sırtımı korkmadan yaslayabileceğim insan.

Öyle işte bilog.
Yeni bir bilog açmayı düşünüyorum.
Ama sen bilmeyeceksin ..
Yeni bir isimle.

Kendimi deşifre etmeden.
Belki vazgeçerim senden he ?
Üzülür müsün ?
Ya gidersem bilog ?
Tehtit ediyorum sanki sdghdxghadsfhdf


O kadar.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.