Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

24.5.10

Boku çıktı sanki hayatımın.
Yaşantımdan uzqklaşasım var.
İlk kez bu kadar çok sıkıldım herşeyden.
Böyle ya yüzyıllarca uyusam
ya da ne bileyim kafamı atsam bi yere kaçsam..
Koşsam koşsam hiç durmasam.
Sonra hiç bilmediğim, adını bile duymadığım bi yere gelsem.
Atsam tüm yorgunluklarını ruhumun.

Yine kusasım var.
Yine giden kilolar.
Yine ağlama nöbetleri..
Yine nefes alamamalar.
Nefret ediyorum şu melankoli tavırlarından
Ama inan bilog elimden hiç birşey gelmiyor.
Gelse dururmuyum.
Gelse kabul edermiyim bunları yaşamayı.
Ne bileyim be bilog.
Sıkıcı geliyor işte herşey.
Of.

Uyuyasım var.
Ama sırtımda binlerce yük.
Sorumluluk..
Sorumluluk..
Sorumlu..
Sorum..
Sor.
Sonra
Öl
-dü.

4 Duvar arasını kabullenemiyor bedenimin içindeki o şeffaf şey.
Bedenimi bile kabullenemiyor.
Çıkıp gidesi var sanki.
Ölüm değil isteği.
İnan değil bilog.
Sadece uzaklaşmak istiyorum, kendimden bile..

Sınavlarım başladı..
Çalışamıyorum.
Çalışmıyorum.
Kendimi bok gibi hissediyorum.

Bok'um ben.

BOK

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.