Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

18.5.10

Şile'de bir kafa.

Dün gece içtiğim 6.5 tane sakinleştiriciden sonra sabah kalktığımda zombi gibiydim.
Herkes '' İntihar mı etmeye çalıştın ? '' falan diye zırvalamaya başladı.
Hayır yapmadım öyle bişi.
Hayatıma son verecek kadar çıldırmadım henüz.
Yalnızca biraz sakinleşmek istedim.
İşe de yaradı sanırım. En azından derin bir uyku çekebildim.

Sabah kalktığımda canım hiç o bok yere yani staja gitmek istemiyordu.
Her sabah olur bu ama bu kez farklıydı.
Gitmedim de.
Kadıköye gittim , oradan üsküdar'a , oradan da istikamet Şile!
Aycan'ın yanına.
Birbirimize ihtiyacımız vardı.
Yolculuk boyunca uyumayı huy edindim sanırım.
Ya da şu lanet sakinleştiricileri arttırdığımdan dolayı.
Lanet diyorum çünkü onlara muhtacım ve birilerine ya da bir şeylere muhtac olmaktan nefret ediyorum ! !
Neyse saat 13 civarlarında Şile ' de idim.
Mal Aycan kıçını kaldırıp beni almaya gelene kadar yarım saat geçti. adsfsg
O kadar çok kedi ve köpek var ki orda tam benim için yaratılmış bir yer sanki.
Hem de çok sakin.
Her sokağa araba giremiyor falan.
Sahil müthiş.
Bar'lar hoş..
Her yer çok otantik.
Bir sürü kedi , köpek ve insanCıkla tanıştım orada.
Herşey müthiş Şile'de.
Daha önce de gitmiştim fakat merkeze değil , Kumbaba'ya falan gitmiştim sanırım.

Önce bir Pub'a girdik pek sarmayınca çıktık yeni yerler keşfine.
Saklıkeyf diye bir cafe bulduk.
Ya da bar demeli.
Yarı cafe yarı bar.
Öyle yapmışlar ortaya bir karışık işte.
Orası sardı bizi. Önce şarapla başladık.
Aycan bira içti bense yeniden şarap.
Derken kendimi barmed olarak buldum. asgdhgf
Barmenleri kafaladık..
Gürol ve Hüseyin Beyler. sgfghd
Ve sınırsız alkol.
Likör, viski, votka ne bulursam götürdüm.
Aycan yarım kafa , ben yarım kafa..
Toplasan ikimizi Şile'de bir kafa. lksjgg

Sonra Aycan kusmak için lavaboya gitti Gürol'da ona yardıma.
Bense bar sandalyesine oturmuş Hüseyinle sohbet ediyorum.
'' Özgürlük '' ten açıldı konu.
'' Ben senin özgür olmadığını düşünüyorum Hüseyin '' dedim.
O da Özgürüm ben işte ailemden ayrı yaşıyorum falan filan diye gevelemeye başladı.
'' Hayatta her zaman ket vurarlar önüne. Bu yüzden özgür değilsin. '' falan dedim.
Anlamadı tabi ne demek istediğimi.
Sonra '' yaklaşsana bana sana bişi dicem.'' dedi.
Yaklaştım '' Neyse boşver '' dedi.
Ya söyle falan derken yaklaş dedi yanağımdan öptü salak.
Tam '' Bak özgürüm işte diyecekken '' bir bardak suyu suratına boşalttım.
'' Hayır değilsin'' dedim.
Sonra gülmeye başladık.
Neyse çok yazdım.
Geçelim buraları artık.

17:30 da bindim otobüse , 4 saatlik yol. Ölüm demek bu.
Uyudum yine yol boyu nasıl geçtiğini anlamadım bile.
Aktarma yapıp 16c'ye bindim. Bizim buradan geçiyor o .
Ön kapının merdiveninde oturdum uyudum falan.
Bi ara uyandım.
Kapı açıldı 20-25 yaşlarında bi çocuk tam otobüse binecekken beni gördü sıçradı , irkildi falan.
Kafam zaten iyiydi ben bi başladım gülmeye yol boyu çocuğa bakıp bakıp güldüm.
Utancından suratıma bakamıyodu oda.
asgdhgfdasgdb

Öyle işte.
Şimdi bok evimdeyim.
Kendime gelemeye başladım.
Kalkıcam şimdi bi 5 tane daha ilaç içicem.
Sonra vurup kafamı yatarım.
İçimde bastırdıklarımla..

Şu ilaçlara her seferinde küfür ediyorum '' Beynimi siktiniz.. '' diye.
Ama iyi ki varlar lan.
Aciz bir kız modeli.
Kendine yetememek( ! )

Kemal ! .
Seni çok özleyeceğim..

Seni seviyorum.....

1 DÜŞÜK ÇENE:

pippi haşmet dedi ki...

Fazla da bulaşmamak lazım ilaçlara. Kendi başına halletmek en azından çektiğin sıkıntının bir faydasını görmene yarıyor.

İçeriden birileri.