Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.5.10

Efendime söyleyeyim.
Hayattaki herbok sıkıcı geliyor .
Ya madem ki bir gün gebereceğiz.
Neden bu çabalar?
Neden yükselmek için satılan kıçlar ?


Hiyerarşik basamakta en alttan yukarıya çıkamayacağım ben bu bilinçle anlaşıldı.
Ama umrum da değil.
Of siktir ya.

Sevgilim bana Canım falan diyince mutlu oluyorum biliyomusun bilog!
:S :S :S :S :S
Kaldı ki Aşkım desee... :S :S :S

Pofffffffffffffffffffffffffffff...

Bir kaç hafta sonra bir haftasonu Aycan'la Kütahya'ya gitmeyi planlıyoruz.
Poee.. Biriciğim.
Sana geliyorum. ! !
Ölsem yanında gömsen beni toprağına.
Yanında kalsam.
Ayrılmasam.
Buna bile razıyım.

İnsanlar.
İnsanCIKlar.

O kadar.

Bilogcuğum.
Senden vazgeçeceğim birgün.
Yakınlarda birgün.
Öyle hissediyorum.
Nokta.

3 DÜŞÜK ÇENE:

xesrax dedi ki...

yapma.. yazmayı bırakma.. bence yazmak biraz rahatlamak demek.

♥ Made By Mİne ♥ dedi ki...

vazgeçme bence :)

tozlu sandık dedi ki...

... Çünkü yapılan herşey sıkıcı hiç bir anlamı yok.... Denenmek için ve sınanmak çin burdayız o kadar... Gelip geçici bir dünya burası sadece bir durak belkide.....

İçeriden birileri.