Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

17.5.10

Erkenden bir veda

Merhaba,
Gidiyorum ben bilog.
3-4 hafta kaldı vaktimin dolmasına.
Alıp Poe'yu gidiyorum buralardan.

Giderken veda edemeyeceğim sana.
Etmeyeceğim o yüzden şimdi söylüyorum.
Kimse bilmiyor sen , Poe ve benden başka..
Kimse..
Bence Tanrı'da bilmiyor .
Ya da inanmıyor.
Ama gidiyorum bilog.


Annem beni en çok zorlayan.
Kıyamıyorum bir türlü o kadına.
Ailem mükemmel bir aile.
Ama gitmeliyim bilog.
Bak bu bir veda bilog.

Ağlıyorum bile.
Koskoca mutlulukla beraberinde dev bir yıkıntı yaşıyorum.
Ben anne kuzusu plesenta.
Anneme kıyamıyorum.
Yüreğim dağlanıyor bilog.
Yüreğim parçalanıyor.
Anneme kıyamıyor , babamı şimdiden özlüyor, Kızım için ağlıyorum.

Kızımı Nazz'ı annemle babama emanet ediyorda gidiyorum bilog.
Gidiyorum ben bilog.


Poe..
Beni bu yola çıkamadan bırakma.
Yarı yolda bırakmayacağını adım gibi biliyorum ama en başta hiç bu yola çıkmamandan korkuyorum.
Poe..
Seni çok seviyorum.

'' Odam sıcak bilmiyor gittiğini, sesim kısık ağladım heryerimi, bulut camdan yağsa cam kesilir, sen benim aşk mektubumsun.. ''

Herşeye rağmen neden gidiyorum bilog biliyormusun ?
Anneme , babama herşeye rağmen gidiyorum çünkü ,
Şuan odam da ağlıyorum ve başımı yaslayacak tek bir omuz yok yanımda.
Poe o omuz olduğu için gidiyorum.
Poe'nun gözyaşlarıyla ıslatacağı omuz olmak için gidiyorum.



2 DÜŞÜK ÇENE:

Gabriel ♥●•٠·˙ dedi ki...

Gitmek mi zor kalmak mı geyiğini yapasım geldi "nedense":)
..
Kim önce giderse diğerine yer ayırsın;)

soloman dedi ki...

:S yapma bunu bize hadi bizi siktir et kendine yapma nereye gidion ya:S

İçeriden birileri.