Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

16.5.10

Gün bugün bugün tam gün p-lesenta .

Haydi bakalım uyu şimdi uyuyabilirsen.
Ulan ne uyuz bir herif oluveriyor bazen !
Şeytan diyo git ağzını burnunu dağıt.
Kafasında şişe kır . Ne bileyim.
Şiddete susatıyo insanı.
Ooooofff ! Aşırı sinirliyim!
Odun ya odun.
Bildiğin odun !
Iyyy of !


kndf
dvbknopdfh
adsfhayshjdfyshmögjdfhyjgmfjdgmömfjdhmnklbösüdghlnkdfcpkbncibklcv
ncgbmkncnkdf
nk

Ne bok ise.
Aycan gitti bugün.
Geçen hafta pazar gününden beri bizde kalıyordu.
Bugün Şile'ye annesinin yanına döndü.
Of.
Çok özleyeceğim.
Düşünüyorum şimdi nasıl uyuyacağım onsuz diye..
Öyle alışmışım ki ona sarılıp uyumaya.

Ooof of.
Poe'ya yazmıyorum sanki pek.
Bir bilsen bilog.
Ahh bir bilsen öyle özledim ki.
Kendini zorluyorum.
Kollarımı , ayaklarımı bedenime sabitliyorum.
Kalas gibi bir hale getiriyorum anlayacağın kendimi..
Götüremesinler diye.
Gitmeyeyim peşlerden diye.
Poe..
Of Poe.
Zor be kardeşim.
Zor.
Çok zor.


Tamaam Yılsev çık bakalım şu depresif havasından..
Bugün başıma gelenleri anlatayım sana bilog.
Ya da dur dün akşam olanı anlatıyım.
Aycan'la oturuyorduk yatağımda , karnımda bir acıkmış ki sorma.
Neyse dalmışız Pc'ye benim mide'den bi orkestra fırladı sanki.

Tanrım o neydi öyle yaa..
Aycanla birbirimize baktık tam o sırada da Aycan fantasından yudumluyordu.
Böyle mal mal baktık '' N'oluyo lan! '' der gibi.
Sonra ben '' Aman Tanrığmm.. '' dedim .
Neden dedim bilmiyorum ama ben '' Tanrığğğmmm '' ın, '' m '' sine gelmeden Aycan 65 derecelik bir açıyla ağzındaki fantayı odaya püskürttü.

Ve o anda yarıldık. asgfdhgdsfsdghnjhd

Tamam bugüne dönebiliriz.
Sevgiliyle görüşemedim diye çok üzgündüm.
Çok özledim.
Çok .
Ama bu ona sinirli olduğumu değiştirmez.
Çünkü bundan 5 dk önce bütün sinirlerimin amına koydu.
Of.

Aycan karı işten ayrıldı.
Kadıköy'e gidelim de son günümüzü iyi geçirelim dedik.
Bindik otobüse oturcak yerde bulduk anında yanyana hemde.
Öyle ballıyız öyle neşeliyiz ki anlatamam.
Karşımızda da 2 herif oturuyor.
Herif dediysek yaşlı değil yahu 22 yaşlarında falan.
Nese siktir et yaşı.
Mal mal bakıyolar bize.
Aycanla aramızda konuşup gülüştüğümüz şeylere gülüyorlar.
Bi ara öyle rahatsız ettiki bu durum beni.
Bide göt göteyiz resmen. Adamlar tam karşımda oturuyo sinir bozucu.
Sıkıldım bunaldım falan.
Aycana döndüm '' Ne sıkıcı bi yolculuk lan değil mi ? '' dedim.
Bir kaç saniyelik bir sessizlikten sonra Aycanla yarıldık biz.
Mallarız surat ifadelerini temsilen bi kaç resim bulabilseydim keşke.
Ne insanlar var ya. adsgbsfghdh


Neyse gittik Kadıköy'e yollarda boğuştuk falan.
Ama Aycan'ın '' Toplum ne der ? '' takıntısı var.
Benimde en nefret ettiğim şeydir bu.
Abi ne derlerse desinler bir daha hayatın boyunca görceksin sanki o şapşal insanları.
Aycan'ın saçını çekip kaçmam doğru değilmiş..
Sarhoş taklidi yapmam doğru değilmiş..
Yolda düdük çalmam ve bağıra bağıra küfür etmem doğru değilmiş..

Mış , miş , muş , müş.
Müş.


Ama ben buyum.
Tavuk götü tövbe tutmazmış.
Kasmaya gerek yok o sebeple. asfhgsghgjnhs


Üzerimdeki t-shirtim derin dekolteli olduğu için rahat edemedim bii ara.
Çıkardık Aycan'ın çantasından bisiklet yaka bi t-shirt giydim yolda onu.
Sonra çok amele olduğumu hissettim ve çkarmak için simit sarayındeki WC ye bir merhaba dedim.

Dedim de nasıl dedim.
WC ' ler kapalıymş. Kapısında temizlik var falan yazıyodu.
Şerit falan çekmişler önüne.
Bekledim bi dakika kadar. Giren çıkan olmadı. Açtım o şeridi girdim bi güzel WC'ye çıkardım t-shirtü tam çıkıyodum ki aha da garson.
'' Hanfendi napıyosunuz yasak oraya girmek ağrızalı orası!! ' dedi.

'' K.bakmayın ya midemi bozmuşumda biraz tutamadım girmek zorunda kaldım. Gerçekten çok özür dilerim valla kusura bakmayın nolur.. '' dedim.
Adam '' hımm peki'' falan dedi . Çıktım WC'den merdivenlerin oraya geldiğimde döndüm maaal diye bağırdım ve 3 er 5 er merdiven inme moduna girdik.
Ordan da RAKUN' a gittik. İçtik eğlendik bir güzel.
Sonra Aycan'ım Şile'ye.
Bense bizim fukarane'ye :D sdfgdfhgdfgh


Uzun zaman sonra ilk kez üşenmedim ve gün boyu başımdan geçen komik olayların çoğunu yazdım. Var var. Gelişme var.

Öyle işte.

2 DÜŞÜK ÇENE:

soloman dedi ki...

evet evet var gelişme var :) çok eğlenceliymiş bayılıyorm senin hayatı yaşama şeklinde!

Plesenta dedi ki...

:D

İçeriden birileri.