Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.5.10

Kendime bunları neden yaşattırıyorum ?
Neden bu kadar yoruyorum ruhumu ?
Hiç bişiyi takmazken neden çabuk değer verip , sonunda bu kadar yıkılıyorum ?
Belki de bu yüzden.
Yani düşünmekten.
Düşünmesem, bu soruların cevabını aramasam olmayacak tüm bunlar.
Zedelenmeyeceğim.
Ama bilmiyorum.
Yapamıyorum !
Benim gibi insanlar , yani benim gibi düşünen insanlar..
Hiç bi zaman gerçekten mutlu olamaz
Ve hiç bi zaman ortada olamaz.
Hep en uçta ..
Ya dibinde ya da en tepesinde.
Ortası yoktur.
Şimdiler de ben mi ?
E anlamışsındır yani..

2 DÜŞÜK ÇENE:

AycaCaglar dedi ki...

Kendimi gördüm bu yazıda. Daha fazla söze hacet yok.

Gabriel dedi ki...

"Benim gibi insanlar , yani benim gibi düşünen insanlar..
Hiç bi zaman gerçekten mutlu olamaz
Ve hiç bi zaman ortada olamaz.
Hep en uçta ..
Ya dibinde ya da en tepesinde."

Şimdi dipte olabilirsin ama bu tepede olmana en yakın gün! karamsarlıktan beslendiğinin farkındayım o nedenle çok da umutlandırıp içindeki sanatçıyı öldürmeye niyetim yok;)

İçeriden birileri.