Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.5.10

Noluyo lan bana !
Allak bullak içim.
Hiç kimseyi takmamaktayım.
İnsanların ne istediği, ne düşündüğü umrumda değil.
Bir de merak ediyorum neden ben de diğer insanlar gibi yaşayamıyorum ?
Ya da neden onlar benim gibi yaşayamıyorlar ?
Ya da bana mı öyle geliyor ?
İyi de o zaman neden ben kendimi yalnız hissediyorum.
Şu frekans meselesi ne önemli hayatımda yahu.
Tutmayınca doiinnkk falan.
Bir de hiç bir bilogu izlemediğimi farkettim.
Giriyorum, yazıyorum ve çıkıyorum o kadar.

1 DÜŞÜK ÇENE:

Manik dedi ki...

takip etmesen de en azından hala yazıyorsun ben artık yazamıyorum da.. arada derede maddeler halinde yamakla yetiniyourm ben :S

İçeriden birileri.