Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

12.5.10

Onlarca ve hatta yüzlerce yazı yazdım yazdım sildim.
Kendimi anlatacak gücü bulamamaktayım kendimde.
Hemen pes ediyorum artık.
Çabalamak yok.
Bir hece ve delete.
Bir hece daha sonra tekrar delete.

Bak şimdi Candan Erçetin - Kendine İyi Bak'ı dinliyorum.
Yine parçalar buluyorum kendimden her zaman yaptığım gibi.
Canımı acıtıyor yeniden şu geçmiş.
Bıkıyorum yeniden.

Ve birşey daha.
Şu ilaçlar resmen beynimi sikti.

Her yerde uyuyorum.
Uyuşuğum hiç olmadığım kadar.
Ola ki morfin beynimde.
Küfür edesim var.

Ve evde kıçımı kırıp 5 dk oturmak bile canımı yakıyor.
Nefret ediyorum evde durmaktan.
Okuldanda nefret ediyorum.
Sıkılıyor, sıkıyor, siktir ediyorum.
En çokta bunalıyorum.

Bak şimdi bu ilaçların dozu arttı ya mani'deydim ne hoştu.
Şimdi yine depresifleştim.


Sıkılıyor, sıkılıyor ve sıkılıyorum.

'' Yeni değil bu yalnızlık.. Ne sokaklar , ne evler gördük.. ''

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.