Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.5.10






'' Sarılırım iğleşir kalbimin yarası.. ''







Tınıları falan filan.

Hayat nasıl bilogcuğum ?
Nasıl ?
Soruyosundur hafiften..
İtmiyorum artık bilog.
Kendi gidiyo..
Gün doğuyo.. Sonra gün güneşe küsüyo gece oluyo derken tekrar güneş..



Buket'le akşam görüntülü yaptık.
Tekrar eski halime dönmeye başladığımı söyledi.
Yani kurtuluyorum eksilerden..
Artılara döndüm yeniden.
Eminim bu çalışmak düzeltiyo beni.
Bu hafta 2 gün gittim işe .
Bugün Aylin'in doğumgünündeydim Kemerburgaz'da..
Aylin..
Ben aramızda hakikaten bir duygusal bağ oluştuğuna inanıyorum..
Aylin..
Unutamıcam o çocuğu.
O doğuştan özel.
Hepimizden farklı.
Farkını açıklamayacağım.
Öyle işte bilog.


Evet o Aylin bilog :)





Kaşımı deldirdim bugün Gürkan'a Rakun'da..
Anjiokat ince geldi olmadı falan.
Çıkardık ..
Zaten piercing'i takamamştk.
Benim mallığım çocuk dedi bana mavi al diye. Ne bokuna gidip yeşil alıyosam.
Neyse..

Öyle.



Öp-er-im.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.