Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.5.10

Sorguluyorum ister istemez kendimi .
Neden içimde birşeyler organlarımın işlevini yitirmesini,
İflas etmesini istiyor ?
Neden nefes almaktan çekiniyorum ?

Cevap yok uzun zamandır.
Hiç bulamadım ki bu sorulara bu dönemlerde o güzel cevaplardan birtanesini.
Güzel olduğunu nereden biliyorsun diyeceksin şimdi.
Bilmiyorum. Sadece güzel olmasını istediğimden öyle diyorum.

Kendimi yalnız hissediyorum biliyor musun bilog.
Anneme , babama, kızım nazlıya , Poe'ya , Sevgili sevgiliye, Sercan'a ve dahasına rağmen kendimi yalnız hissediyorum.
Sonra gene sorguluyorum kendimi.
''Nankör müyüm ? '' diyorum.
Hayır bilog.
Hayır.
Ben suçlu değilim böyle hissetmekte.
Hissettirmemeliler.
Suçlamak istemiyorum onları da .
Kıyamıyorum ne olursa olsun.
Ya ne bok birşeydir bu.
Offffff..

Ders çalışmıyorum.
Sürekli devamsızlık yapıyorum.
Okuldan nefret ediyorum.
Kurallara uymuyorum.
Ve her yerde uyuyorum.

Otobüste, trende, takside, evde , okulda, stajda, işte yürürken, yürümezken, işerken, işemezken. Her yerde .. Her yerde uyuyorum.
Şu hallerimi anlayamıyorum.

Böyle bi tuş olsa bi yerlerimde .
Bassam anında format.
Ovv yeaaa .
Süper olurdu.

Nerdeeee..

Of.
Pof.
:/

O kadar.


Hı bi de, dün mani.
Bugün.
Of.

1 DÜŞÜK ÇENE:

tozlu sandık dedi ki...

:)) Biz sanki buna hafiften depresyon hali diyoruz ama... Yok yok bahar çarpması ve henüz kendine gelememe durumu belki de... yoksaaa çok içten bişey sanki birisine kırgın gibi....

İçeriden birileri.