Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

22.6.10

Bazen yinede herşeye rağmen hayat güzel diyorum.
Bazense anında bezip herşeye küfür ediyorum.
Bazense bir hiç.
Hiç oluveriyor birden..
Yalnızca hiç.
HİÇ!


2 film izledim bugün.. '' Aşk dersi '' ve '' Başka dilde aşk..'' ikisi de çok hoşuma gitti.
Aşk Dersi Rujdi'nin seçimiydi.
Başka Dilde Aşk ise benim..
Aşk Dersi ; Hiç kimseye güvenmeyeceksin..
Başka Dilde Aşk ; Yorumsuz. Böyle bir konuya kapılabilecek bir yorum yok. Denilebilecek tek söz yok. Film dahi olsa kimsenin çene yormaya hakkı yok bence.


Bir de , bugün kuzumun doğum günüydü.
Yanında olamadım çok üzgünüm. Durumlar karışıktı.
Ama çok seviyorum onu.
Sercan'ım güzel kardeşim..
İyi ki doğdun.
İyi ki hayatımdasın.


KPSS'ye hazırlık başladı demiştim dime sana bilog.
Bir meslek lisesi öğrencisi olduğumdan dolayı matematiğim bok.
Bom-bok.. :/


Ah şu bayıltıcı sıcaklarda yok mu insanda hiç bişi yapcak heves bırakmıyor.
Paso yatasım, yatıp zıbarasım var.

Kendimi sorguluyorum..
Zamanında o adam için V ' ne çok ağladım.
Değdi mi ?
Bunu soruyorum hep kendime.
Sonra amaaan tecrübeydi deyip geçiveriyorum.
Tecrubeydi.

Okkkkaaadaaar...

2 DÜŞÜK ÇENE:

Mehmet Yıldırım dedi ki...

Amaaaan napcan KPSS'yi kafana takma yaşamana izle filmleri...

Plesenta dedi ki...

Olmaz öle şey :D

İçeriden birileri.