Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.6.10

Enya-Only Time eşliğinde..

Ne kadar ilginç herşey değil mi bilog ?

İnsanoğlunun karakteri bir anda nasıl değişiyor
ya da nasıl kendini yanlış tanıtıyor.
Aslında kör olduğumuzdan dolayı başkalarına çamur atmak ta doğru değil.
Adama demezler mi '' İşin ne anlasaydın ne bok insan olduğunu ! '' diye..
Neyse..

Şu sinekler her yanımı ısırıyor sinir stres oluyorum.

Sinek öldürme aleti aldım kendime her gece yatmadan önce ava çıkıyorum .
Çokta iyi oluyo çokta güzel oluyo çokta harika oluyo.

Okuldan geldim bi' kaç saat takıldım ortalıkta sonra vurdum kafayı yattım 5 saat uyumuşum. 11 miydi neydi uyandığımda hala uykum var. Ne çok uyuyorum lan :S


Amaan öyle işte bilog .
Öperim. :*

1 DÜŞÜK ÇENE:

summer dedi ki...

bu blog başka blog.
ödülü vermesem olmazdı..
benim blogtan alabilirsin:)

İçeriden birileri.