Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

28.6.10

Konuşmaya ihtiyaç..


Konuşmaya ihtiyacım var.


-Konuşmaya ! -

Ama yalnızca bi kişiyle.. En derinlere kadar. Herşeyi öylece anlatmak istiyorum.. '' Boşalmak! '' istiyorum..
Boğazıma kadar doldu kelimelerim. Yutkunmadan konuşursam söylememem gereken herşeyi söyleyiveriyorum..
Kural belli..
- Önce yutkun sonra konuş..


Öyle bir yağmur yağsa ki;
gecenin bir vakti çıksam sokağa,
bağıra bağıra ağlasam da
yağmur damlalarının yere o sertçe düşüşünden
sesimi kimse duymasa..


Konuşsam beni rahatlatacak bir kişi var aslında ama öyle acaiptir ki bilog var ama yok.
Yani ortalıkta yok.
Nasıl anlatsam .
En iyisi anlatmasam.
Çokta özledim ya.
Neyse.


-Burun direğim sızlayarak..

Allahm sabır.
Sabır.
Sabır.

yılsevAslak

11 DÜŞÜK ÇENE:

kemalibenöldürmedim dedi ki...

bir tavsiye; hiç tanımadığın,seni hiç tanımayan birini bul ve içini dök, kus, ağzında, aklında, oranda buran da ne var sa anlat. inan rahatlayacaksın ve durduk yere bir dost kazanacaksın:)

Plesenta dedi ki...

inanmalıyım öncelikle. Tanımadan inanamam o kişiye :)

kemalibenöldürmedim dedi ki...

peki neye inanmak:) sen içini döküyorsun, yani ilk kelimenden önce senin için bir şey ifade etmiyor baktın seni anlamayacak senin için bir şey ifade etmemeye devam edecek. yada konuştukça zaten bir bağ kurulmaz mı. kimse zorla bir şey yapmıyor ki:) güven neye gerek, anlattığın herşeyi başkasına anlatsın diyeceği tek şey; DÜN BİRİYLE TANIŞTIM NEYİ VARSA YOKSA ANLATTI LAN!!!" dan ibaret ki tanımıyorsun tanımıyor anlatacağı kişilerde tanımayacak...bence dene:)

üryan dedi ki...

uzuuun yılların tecrübesiyle bir ahkâm keseyim sana..
kimseye ama kimseye bir gün aleyhinde silah olarak kullanabilecekleri hiç bir sırrını verme.. Ve bunu özellikle dostlerına karşı uygula.. Çünkü , ihanet, en yakından ateşlenen silahtır.. asla hedefini şaşırmaz.. o zaman, üzerinden çıkan mermilere bakıp, bunları eline ben vermiştim diyor insan..

kamalibenöldürmedim'e katılıyorum.. meçhulle konuşmak en iyisidir..
ve inan bana, karşılıklı konuşmak değil de sadece KUSMAKsa gaye, en kolayı da budur..

unutmadan.
seve seve dinlerim..

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler Üryan :)

Kemalibenöldürmedim;
Bilmiyorum.. Belki.. :)

kemalibenöldürmedim dedi ki...

destek için sağol üryan:) bu konuda benim gibi düşünen birilerinin olduğunu bilmekte hoşmuş:)

Eylül Yüksel dedi ki...

Bana konuş.

Plesenta dedi ki...

<3

Venüs Gamzeli Kız dedi ki...

plesenta kuzuuuum neyn var senin? :s

CaDı KaZaNı dedi ki...

konuşmak istediğin kişi belli zaten..başkasıyla konuşmak kesmez bilirim.seni anlayabilecek tek bir kişi vardır o da ya anlamazsa diye korkup susarsın:)

Plesenta dedi ki...

Sanırım bir senden geldi yüzümde hafif bir tebessüm bırakan cevap Cadı Kazanı.. :)

İçeriden birileri.