Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

15.6.10

Ve sonunda kavuştum profesyonel fotoğraf makinama ..
Nikon D3000 aldım..
Daha bi halt bilmediğim için pek bişi anlayamadım fakat çok mutluyum.. :)

Hayat güzelleşiyor..
Bilogcum biliyor musun midemde kelebekler uçuşuyor..
İlerleyen günlerde belki paylaşırım bunu daha ayrıntılı bir şekilde.. :) :)

Havalarda pek bi sıcak -.- Perşembe günü daha sıcak olucak diyorlar ölesim geliyo -.-

Son 17 gün..
Buket'le birlikte müthiş bir tatil <3..
Of tanrımm..
Çok mutluyum..

Bi' de, Yarın sınavım var..
Bana şans dile bilog.
Hatta şayet varsa ki inancın dua et..

Öperim. :*

yılsev.

1 DÜŞÜK ÇENE:

Adsız dedi ki...

ya merhaba foto makınası bende alıcam ve cok istiyorum ne kadara aldın bırazcık tuzlu ama daha tuzluluraıda var tabıkıııııı

İçeriden birileri.