Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.7.10

Akşam akşam yine sürtmelerdeydik. Kuzenle tavla attık falan kafede.
Siparişi verirken Deniz'le garson arasındaki öyle bir konuşma geçtiki gülmekten karnıma ağrı girdi
Deniz : Limonlu sodanız var mı ?
Garson : Var.
D: Peki elmalı ?
G: Var.
D: Ananas?
G: Maalesef.
D: Hmm.. Öyleyse çilek ?
G: Var.
D: Tamam o zaman ben bir tane sade soda alayım.
sgdhjmjfhdrfhjhst amacı kesinlikle saçmalayıp eğlenmek değildi. Çok fazla seçenek olunca tercih yapamadı. sghgfgdhs

Merve: Yılsev bak şimdi Deniz'i nasıl Mars'a götürcem.
Ben : Hı ?
Merve: Deniz'i diyorum Deniz'iii! .. Nasıl Mars'a uçurcam şimdi.
Ben: Hmm.. Giderken beni de Amerika'ya atsana.

Dün gece ay pardon sabah 6.30 du en son saate baktığımda uyumuşum sonra. öğlen 11.3o da kalktım.
Hala ayaktayım. Hafiften geldi ama uykum.
Yatsam iyi olucak bilog.  Anlatamadım pek bişi sana ama .
Neyse.
Öperim.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.