Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.7.10

Amaniğn ne sıcak..

       İstanbul'un havası da kendisi gibi dengesiz. Üç beş  gün yağmur sonra güneş ve sonra bronz tenler..
Hemde kendi teri bronzlaşmasına neden olmuş tenler.. Yine de beyazım ben. Güneş tepedeyken evden dışarıya çıkmıyorum çünkü. Beyaz'ım ve umarım hep beyaz kalırım..
     
       Sana anlatacak çok şeyim vardı bilog fakat çoğunu unuttum. sdgfdfh
Unutuyorum. Düşünemiyorum. Var mı benden daha güzeli. sdgfgdfghdfh
      
       Neyse bi yerden başlamak gerek. Öncelikle şu sineklere 5 vakit edebildiğim en güzel küfürleri ettiğimi belirmek isterim. Altına imza falan gerekir mi ki ? fdgdh Ulan heryerim benek benek şu veletler yüzünden ya. Kaşınıyo hemde nasıl. Sinek gebertme makinamla ava çıkıyorum her gece yatmadan önce. Ama nafile. Öyle çoklar ki -.- elimden kurtulanlar beni bitirmiye yetiyor. Yinede kanımı yerde bırakmamak konusunda inat ediyorum. Cani değilim. Canımı seviyorum. dsgdhgsh
      
       Kpss'ye hala hazırlanıyorum bilog. Hemde bildiğin çalışıyorum yani. Çalışkanım. Çokta kendini beğenmişim. sdhgsjdfh
      
        Geçen gece uyurken Çağdaş hızmamı çekiştirip durdu. Çağdaş kim diyeceksin şimdi kedi. :D
Sabaha kadar hızmamla oynadığından dolayı yara olmuş. Bir acıyor ki sorma. Dokunasıya sızlıyor. Of Çağdaş of.
       Bugün bir temizlik yaptım bilog. Evin önce altını üstüne getirdim sonra didik didik her yeri temizledim. Ve çok pis bir insan olduğumu farkedip kendimden iğrendim. Evet evet iğrendim. :D

       Geçenlerde bir baktım ki Bana Bir Cümle Söyle kapatılmış. Deliye döndüm. Sinirlerim bi alt bi üst sonra bidaha alt oldu. Hemen yeniden açtım. Şimdi ki daha güzel oldu sanki. Ama sıfırdan başlamakta çok zor be hacı. Çabalamayı geçtim koyuyor yani insana bi yerde..
       
       Asıl tatilimde başlıyor bilogcuğum. Pazartesi günü akşam saat 11 sularında otobüse biniyorum ve yolculuk Kastamonu.. Memleket kokusu .. Buket'te geliyor kuzeniyle birlikte. O benden bir kaç gün sonra gelecek. Sonunda kavuşacağız miniğimle. Heyecan, sevinç, hasret ve çok değişik duygular dolu içerim.
Göreceğim. Sonra da '' Onlar ermiş muradına siz çıkın kerevetine '' falan :D Çıkın çıkın :D
 Kastamonu'dan, İstanbul'a dönecek ve 15 gün sonra kesin olmamakla beraber İzmir'e geçeceğim . Oradan da Mersin'e. Mersin meselesi kesin de. İzmir konusunun üzerinde biraz daha durmak lazım.

      Bilindiği üzere Twilight serisinin 3. filmi Tutulma sinemalarda. Yüzümüzü güldürdü. Yarın Değerli ile Kadıköy'de buluşup gidiyoruz Tutulma'ya. Heyecaaaaann..

       Öyle işte sevgili bilogcuğum..
       Esen kal.

Not: Aha buda yenilerden.

      
      

4 DÜŞÜK ÇENE:

aycacaglar dedi ki...

iyi tatiller ve çalışmalar diliyorum :D fotoğrafı da çok beğendim bu arada :) marla :)

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler Ayça :)

aycacaglar dedi ki...

rica ederim :)

Venüs Gamzeli Kız dedi ki...

neden bilokunun adı plesenta?

İçeriden birileri.