Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

4.7.10

Eclipse.. Müthiş bir gün..

     













       Ve bugün Eclipse günüydü.. Rujdiyle birlikte Rexx'te izledik Tutulma'yı..
Twilight hala eski tutkusuyla devam ediyor.. Biraz daha aksiyonlu hale gelmiş hatta. Filmi izlerken 2 yerde sıçradım . :D
     Genel olarak çok iyiydi film. Bıktırmadı Twilight 4. filmi de bekleticek yani bize.
    Jakop, Bella'yı öyle bir işledi ki öyle olmadığı halde kız duygularını başka türlü yorumladı gibi. Yani bence öyle değildir.
 '' İki kişiye birden aşık olmak..  Saçmalık.. Hemde birine daha çok aşıkmış :D dfhfghfg
      Bella , Edward'la evlensin artık. Hı bi de, vampir olsun. Kavuşsunlar sonsuza dek. Yazık günah yahu.
Sürekli Edward , Bella'yı mı koruyacak vampirlerden. Te allam ya .. :D sdgdfg




        Şimdi size filmden biraz daha bahsedebilirdim de. Bu kötülüğü size yapmayacağım. Bilin ki müthişti. Gidin, o heycanı yaşayın, izleyin ve görün..
Hı, sonrada hak verin :)



Rujdi ile 6.3o da buluştuk Rexx'in önüne geldiğimizde saat 6:45 idi. Biletimizi
 bi güzel aldık 7:20 Seansına sonra doğğğru Hakuna.. Hoş bir sohbet falan. İçeceklerimizi yudumlarken Rujdi
saate bir baktı 7.20 koşa koşa çıktık koştuk gittik Rexx'e . Tam koltuklarımızı bulduk oturduk başladı film. Şanslıydık :)  Şu sıralar gerçekten şanslı olduğumu hissediyorum bilogcuğum.



Bir günü daha yedik-bitirdik.
Öperim.

4 DÜŞÜK ÇENE:

KabaKulak dedi ki...

Bu eğer biraz daha aksiyonlu hale gelmiş bölümüyse, kendimi diğer bölümlere gitmediğim için kutluyor, yanaklarımdan öpüyorum.

Motor olmuş Edward'a küfredip stresimi atmaktan başka hiçbir pozitif yönünü göremedim. Aksiyon desen kızıl saçlı hatun o kadar methedildi, bi ton adamın canını yakacak diye beklenildi bi ısırıkta kafası koptu hadi bidaha diril bari son 10 dakka aksiyon olsun dedik memafih tık olmadı.

Bence ortaokul/lise çağında aşk yaşayan çiftler için harika bir film. filmi izlerler, sonra eve gider takarlar dişleri, dişlerler birbirlerini.

Bu yorumu halen içerimde sızısını taşıdığım 19 liraya atfediyorum...

Plesenta dedi ki...

Koptum falan.

Psikopat Kedicik dedi ki...

Film ikincisinden daha başarılıydı kabul ama sırf meraktan izlicem 4. filmi de, kitapların hatrına. Jacob ve Alice evet, Edward ve Bella hayır, yanlış oyuncu tercihi bence :)

Adsız dedi ki...

bende bu filmi çok methedildiği için izledim ama ben mi gerzeğim bilmiyorum filmi çok basit buldum. gerçi hoş çevremde bu filmi büyük bir beğeniyle izleyenlere bakıyorum neredeyse hepsi tuhaf bulduğum kişilikler. İyi ki beğenmemiş miyim neyim :) Şimdilik anonim.

İçeriden birileri.