Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

8.7.10

Hala aklıma geliyorsun ve nefesim kesiliyor . Burun direğim sızlıyor.
Utanmıyorum. Utanmayacağım.
Unutamıyorum. Ama bir gün unutacağım. 
Ben soluğumu 31 Aralık'larda kaybettim.
Ben tüm düzenlerimi seninle yitirdim. Bir paçavradan başka birşey değil artık  yüreğim.
Kimse sevemedi senin kadar, kimse inandıramadı sevgisine, kimse acıtamadı acıttığın kadar.
Öyle özledim ki nefesini..
Göğsüne başımı yasladığımdaki huzur verici kokunu.
Öyle özledimki dokunuşlarını..
Olmuyor işte. Kimse bir sen olmuyor.
Hepsi yalan , herşey yalan..
Bir sensin dünümden yüreğim de kalan..

Gidiyorum , uzaklaşıyorum şehrimizden bir süreliğine..
Sıfırdan başlayabilmek dileğiyle..   
Evet hala.
Seni seviyorum.

7 DÜŞÜK ÇENE:

SesSzLiK... dedi ki...

'ben sana yanarken şimdi... sen kim bilir nerede üşüyorsun'

Nur dedi ki...

31 aralığı anlayamadım ama güzel biryazı olmuş.

Keşkeler Hep Vardır dedi ki...

esrarengiz bir sayfadayım...

soloman dedi ki...

Bence yazmaya devam etmelisin ..

Yaşar dedi ki...

mimlendiniz sevgili bayan... umarım kızmazsın...

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler Yaşar. Neden kızayım aşkolsun :D

Carmen dedi ki...

very nice blog girl :)

xoxo
mydailyfashiondosis.blogspot.com

İçeriden birileri.