Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

5.8.10

         Bile bile hata yapıyorum. Yoo, neydi bunun adı '' Suç!  '' mu ? Bunu yapmasam yine kötü hissedeceğim.
Öyle sıkıştım. Öyle arada kaldım ki. Ezik büzüğüm.
Kızıyorum birde birilerine ya, neyse.
Yirmi gün sonra falan Antalya'ya gidiyorum.

Poe'nun mezarından geçtim geçen gün. Hep kanardı da. Yüreğim düştü kaldı orada.


Yılsev benim adım Yıl-sev !
Okbyez.

3 DÜŞÜK ÇENE:

İ.x.İ.r dedi ki...

poe öldü mü :S :S

Just LARKThis dedi ki...

bile bile yap ki hatalar gerçekliğe götürsün seni. her yaranın kabuğu serttr hem. hem sabahta oluyor geceden sonra. güneş doğmadan bunun olacağına inanmasanda.

Gregor Samsa dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.

İçeriden birileri.