Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.9.10

Farid Farjad'la kuşların dansını izlemek bir başka..
Bir anda yokuluverir yanında her ne varsa..
Koskoca bir gökyüzü ve müziğin eşliğinde kuşların süzülüşü..
Yaşadıkça yaşayası geliyor insanın bunlara şahit olunca..

Ve bugün farkına vardım ki ;
Ben etrafımdakilerle konuşmaktan çok
kendimle konuşmayı seviyorum..
Bir köşede durup izlemeyi , incelemeyi seviyorum.
En çok ta yazmayı..

Okadarcık.
Yılsev.

5 DÜŞÜK ÇENE:

antisiz dedi ki...

farkındalık...

Yazgüneşi dedi ki...

ben de :)

mudara dedi ki...

mamafih sevgini göstermeyi bilmiyorsun.

MetaLL dedi ki...

Kenarda oturup kendisiyle konuşmak.. düşünmek..
doğrusunu yapıyosun.

crazywomenrosemary dedi ki...

İçine doğru yolculuklar başladı ise..büyüyorsun..bir gün kocaman olmak için..dizelerin çok hoş devam..

İçeriden birileri.