Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.9.10

Hayat ne güzel, ne güzel...
Kuzenim kendimi pek kaptırmamamı söyledi üniversite işine.
Haddi lan ordan  :D dfgdfhgdf

Dün gece yattım yatağıma uyuyamıyorum saat 2 oldu cepten feyse girdim. Öyle takılıyordum derken Sofi'min profiline bakim neetmiş dedim.
Allahımmm ne göreyimm :D Bana süpriz olsun diye söylememiş ama yorumlarda gördümm saat 1 de uçağa binecekmiiş. Yani yanıma gelecekti. :D Saat 2 olduğuna göre bir saat önce binmiş olmalıydı.
Heyecendan uyuyamadım.

Sabah 8.5o de gözlerimi açtım. 8.1o da aramış beni. Dedim '' Gelmişşşşş.. Gerçekmiiişş.. ! ''
Herşey mükemmel gidiyor hayatımda.
Korkutuyor bu beni. Alışkın olmadığımdan belki..

Herkesi seviyorumm..
Huzur doluyumm..
Ve beni dinleyen siz can'lar..
İzleyici kitlem SİZİ SEVİYORUM..

Yılsev. :)

4 DÜŞÜK ÇENE:

SesSzLiK... dedi ki...

seni böyle görmek gerçekten güzel..

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler :))

crazywomenrosemary dedi ki...

yazılarından tanıdığım kadarıyla sevilmiyecek biri değilsin be bebeğim..:)

crazywomenrosemary dedi ki...

Eeee..biz de seni seviyoruz nolcak şimdi?

İçeriden birileri.