Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

6.12.10

Bilogcuğum yorucu günler geçmek, bitmek bilmiyor.
Deli gibi ders çalışıyorum fakat hala kendimi yeterli bulmuyorum.
Bir yıl daha mı versem kendime diye düşündüm ama ne yazıkki böyle bir lüksüm yok :D
Of be.

Benden ne de hoş veteriner olurdu değil mi ?
Haydi bana hak ver.
sdgdfhdf

of.
sıkılır
çeker
giderim.

Bu arada ilaçlarımı bırakıyorum.
Ne mutlu bana.
bize.
sana . :D

Hergün sabahın köründe kalkıp o havası berbat olan şehire gitmekten nefret ediyorum!

Ve artık kırmızı değil
Siyah saçlarım..

Kanma.
Aşkın rengi hala kırmızı.

Yılsev.

4 DÜŞÜK ÇENE:

Berdush dedi ki...

O şehri merak ettim.

üniversitede misin yoksa hazırlanıyor musun bilemedim fakat hazırlanıyorsan kendine vereceğin o yılları üniversiteye sakla bence :D

siyah da aşk doludur lakin gizem ve korku da saklıdır içinde.

Admin dedi ki...

bırakma yazmayı, en azından ayda bir uğra biz de alalım ilaçlarımızı.

Özlem dedi ki...

geçer...hepsi, güzel düşünerek geçer.. anladım ki senden güzel veteriner olur.. ben güzel bir ziraat mühendisi olmak istemiştim.. oldum.. Hala güzelim o ayrı.. :)
koyver gitsin bee..
:)

Cookie dedi ki...

aleman!! :DD

İçeriden birileri.