Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

13.5.11

Heeeeeyy..

5 Ay olmuş.. Bir höh! çıktı ağzımdan.. 5 Ayda neler oldu neleri kaçırdık.. Neleri unuttuk ve neleri anlatamadık bilemiyorum şimdi.

Ben seni çok özledim. Umarım sende beni özlemişsindir. Kıskanma ama yerini alan birisi var hayatımda belkide bunlardır seni o kadar çok aramayışım. Kırgınlık yok şimdi :)

Sevgili bilogcuğum.. Beni yine sev, aramızda soğukluk olmasın olur mu ? Hani artık kırmızı değilim diye sevmezsin beni aman sakın :D
Beni sev bilog.

Yakında mezun oluyorum bir ay gibi bir süre kaldı önümde. Bundan sonra neler yaşayacağım merak içindeyim.. Hangi tempoya kapılacağım bu kez.. Yaşayıp göreceğiz..

Yarın İzmit Kitap Fuarı, Hakan Günday imza gününde olacağım. O adamı yakından görmek farklı bir enerji verecektir bana.

O kadar,
Öptüm.

3 DÜŞÜK ÇENE:

Evy dedi ki...

bekliyoruz mesun olduktan sonra yeni yazilarini. merakla
http://maffionista.blogspot.com/

Loves From Fashion dedi ki...

Blogun çok güzel. Ee Üniversite sınavını da atlatmışsın daha sık yazsan keşkee :)
www.lovesfromfashion.com

theice-creamparlour dedi ki...

HARİKA BİR POST OLMUS BAZEN BLOGLA ARAMA SOGUKLUK GİRSEDE HEMEN ÖZLEYİVERİYORUM HA BLOG DEĞİŞTİRMEMDE CABASI :D YANİ YENİ AÇTIGIM BLOGUMADA BEKLERİM MESAJIYDI :))

İçeriden birileri.