Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

18.10.11

Şimdi  ben bu anatomiyi -lisede de görmeme rağmen- anlamakta zorluk çekiyorum ya aptal olamam değil mi . Yani başlı başına karmaşık bir dal.
İkinci öğretimim - burada GECECİ diyorlar :D - Geç saatlerde gelip midemdeki orkestrayı susturup yatıyorum. Sabah ders çalışmak için erken saatlerde kalkıyorum. Çünkü yusuf yusufladım. Yatay geçiş yapmak istediğim yer 60 ortalama istiyor. O puanla geçiş yapmam mümkün değil elbette. Ne kadar yüksek olursa o kadar iyi benim için. Ahh anlayacağın bilogcuğuummm sürekli inekliyorum.
Bir de, İstanbul'un sonbaharı, buranın ayaz kışına denk geliyor. E haliyle bende donuyorum.

Not: Bu yazı, Sıcak Su Torbasını bulana adanmıştır.
Sevgililerle,

YılsevAşlak.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.