Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

23.10.11

Uyku bastırınca hafiften tamamiyle aptallaşıyorum ve iptal durumuna geçiyorum.
Bu halimden nefret ediyorum.

Çok yorucu günler.. Uyusam kendim için iyi şeyler yapmış olacağım.
Bu son cümleyi yazarken çok şiddetli hapşırdım. Enseme ağrı saplandı. Uzun zamandır böyle şiddetli hapşırmamıştım. Bak bu bir değişiklik oldu hayatımda. Ne kadar mesudum.. ssdfsdfsdf

Perşembe günü İstanbul'a dönüyor -otobüsten inişim cuma günü oluyor tabi :)- ve bu duruma deliler gibi seviniyorum.
Bavulumu şimdiden hazırlasammı ne :) Umarım çarşaflarımı götürmeyi unutmam. (Çok kez tekrarladım yazıya da döktüğüme göre artık unutmam ehehehehe )
Öperim**

Ben.

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.