Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

11.11.11

Bugün 11.11.11 .
Ve iyi ki bu gün evlenmemişim . Hava yağmurlu ve 9 derece sıcaklık var. Tanrım ne yapardım sonra :D

Pazar günü dönüş yapıyorum. Dün akşam içimde bir sıkıntı bir sıkıntı patlayacak gibiydim. Gitmenin zorluğu olsa gerek. Valizimi hiç hazırlayasım yoktu. Yinede dünden başka müsait günüm olmayacak diye bir gayret hazırladım. Pf ben evimde mutluyum ya..

Bugün konsere gideceğim ama ne giysem karar veremedim. İki gündür onca düşüncenin arasına bunu da sıkıştırmaya çalıştım. Pek becerememişim demekki hala karar veremedim.

Birde sınavların 19unda başlayacağını öğrendim. Ve ben yeterince hazır değilim. Hadi hayırlısı :)
Of stres stres stres. Buna da mide diyorlar yani. Posası çıktıııııı

Bana şans dile bilog.

2 DÜŞÜK ÇENE:

Elif Ayvaz dedi ki...

Boş şans. 19'undaysa yine iyi. Benim 14'ünde başlıyor ve ben hala evimdeyim. Valizim de hazır değil, ben de. :(

eLmyra dedi ki...

mim'in var bende :)

İçeriden birileri.