Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

3.11.11

İşte o mübarek tarih
11.11.11. 
Off elbette evlenmiyorum bilog . Evlensem de olurdu ama. Neyse başka tarihlere saklıyorum bunu :D 
Halil Sezai Balans'ta . E bende Samsun havasından önce bir Halil Sezai ile şarkı olayım dedim. 
Epey zamandır müzik ziyafeti çekmemiştim kendime. Güzel şeyler olacak. 

Kaç zamandır çıtçıtlı postiş bakıyorum kendime. Saçım uzun olsun istedim bakım üstüne bakım yaptım hızlı uzasın diye. Uzadı da ama benim istediğim boyutta değil. E bende sıkıldım haliyle. Ben elimden geleni yaptım artık vaktidir gidip alacağım.  adfvsgds
Daha önce söylemişmiydim bilmem ama kafam artık kırmızı değil. Başka dünyaları yaşıyorum. Çıt çıtları alayım yeniden doğacağım ben yinee. 

Canım bilog. Bugün yine deers yine ders. Fizyoloji mereti bitmedi be yavrum dün . 10 tane daha var. Ben nerelerimi yiyim bilmem. 

Neyse,
Öptüm bilog. 

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.