Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

2.11.11

Vizeleer bayram öncemi mahvettin. Bayramımı ne yapacaksın allah bilir.

Of çalış çalış içim şişti. 

İçi şişen insan ne yapar?
A) Sakız çiğner.
B) Elma yer.
C)Kafasını kaşır.
D) Poposunu kaşır.
E) Hepsi.

Ya da iç nasıl şişer?
Kimler tuvalete işer ? 

Saat 12den beri çalışıyorum . Annem sürekli '' Acıktın mı ? '' diyor. Yahu ben canavar mıyım sürekli acıkıyım.
Kendimi obez gibi hissettiyor  :D Of obezim. 53 kiloluk bir obez zsdgdszg 

Çalışmıyorum işte tırttt!! 

Neyse,

Ben
güzelim
kadınlar
berbat.


5 DÜŞÜK ÇENE:

eLmyra dedi ki...

neden buna gülmezsin.. neden hep mutsuzsun.. sınavlarda bol şans ;)

Plesenta dedi ki...

Teşekkürler eLmyra :)

mr_lonely dedi ki...

53 kiloyum obezim dedinde aklıma geldi, yaklaşık iki katın kadarım. :))

Plesenta dedi ki...

Ah benim bunalımlı kafam :D

HrayB dedi ki...

53 kiloyum, bende bunalımdayım :(((((

İçeriden birileri.