Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

19.11.11

Vizeler beynime sıçtı. Bugün ilk sınavımızı olduk. Çok iyiydi. Çünkü Bilgisayar'dandı :) Herşey bilgisayar sınavından 100 almak kadar kolay olsa ya.
8 gün daha devam edecek vizeler. .Gecelere kadar dersler. Günlerdir fizyoloji çalışıyorum. Çok bitkinim artık. E sıkıldım da. Of bilog Avon kataloğunu bakmayı bile vizeler sonuna ertelemiştim .:D Tabi ki dayanamadım. Ona bakmışken Oriflame'a da bakayım dedim . Onun için vakti de uykumdan verdim. :D
Şimdi anatomi çalışacağım. Anatomi bitmek üzere sonra fizyoloji çalışırım tekrar n'apim ..

'' Üniversitenin en sevmediğim yanı dersler çok uzun çişimi yapamıyorum.'' diyen bir arkadaşa sahibim.
Evet evet gerçekten sahibim. Hatta şuanda böğürtlen çayını çatalın kıçıyla karıştırıyor.
Herşey çoook enteresan.. :D

Bide, saat 3 ve okula gitmeyeceğini bilmek çok güzel. (Bir ikinci öğretim öğrencisinin kalbinden kopan sözleer.)
Off of bilogcum. Sana daha fazla vakit ayıramayacağım. Ders çalışmalıyım.

Öperim*

4 DÜŞÜK ÇENE:

tulkas!? dedi ki...

ikinci öğretim bi olamadım, çok imrendim o kısma

Plesenta dedi ki...

Gündüz uykusuna düşkün olan insanlar için mükemmeldir :)

xesrax dedi ki...

samsunda biyolojimi okuyorsun? hemde ikinci öğretim? bende bitirdim 2 sene oluyor. not vs. ihtiyacın olursa yazabilirsin,fizyolojide baba derstir. kolay gelsin:)

Plesenta dedi ki...

Merhaba xesrax.
Biyoloji değil, Fizyoterapi okuyorum . :)

Sevgiler.

İçeriden birileri.