Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

7.1.12

1 ayı geçkin süredir sigara içmiyorum . İlk zamanlar benim için gurur kaynağı olan bu hareketim şimdi eziyet haline gelmiş durumda. Son 1 haftadır çok zorlanıyorum. Dayanmak gerçekten zormuş. Söylerlerdi de inanmazdım. Bir de bu kadar yakından uzak durmak çok zor. Yurttayım ve %80'i sigara kullanan bir yurtta sigara bırakmak kadar zor bir şey yoktur herhalde.
Sınav dönemindeyim belki bu yüzden de olabilir bu zorlanma. Of.
Neyse ağzımda da aft çıkmış. Yine iyi bu sınav döneminde 1 tane çıktı. Vizelerde yanlış hatırlamıyorsam ağzımda 5 tane aft vardı.
Blogcum, burası çok sıkıcı. 1 hafta sonra gideceğim. Dile ki bilog alttan dersim kalmasın. Yoksa 1 aylık tatilim çok birşeymiş gibi sanki bölünecek de bölünecek. Yani tatile dair pek birşey kalmayacak ortada.
Şimdiye kadar ki sınavlarım güzeldi. Esas maraton bu hafta başlıyor. Zor derslerim bu hafta.

Hadi öptüm can bilog.

Y.A

2 DÜŞÜK ÇENE:

Tosbaaa ~.~ dedi ki...

sigarayı bırakmaya çalışmana sevindim bu kadar sabredebildiysen kendini bırakmamalısın şu an sınav stresinden dolayı zorlanıyor olabilirsin ve bir aylık çabana yazık etme derim.unutma her şey sende bitiyor gerçekten istersen yapamayacağın bir şey yok =)

Plesenta dedi ki...

Çabalıyorum hala :)) Teşekkürler Tosbaaa..

İçeriden birileri.