Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

27.3.12

Heeeeeeyy Millet Bugün Benim Doğum Günümmmm !!

   Bir yaş daha gençleştim mi ne :))) Ohh ne güzelde doğmuşum yaa ben. :D Saat 02.14 ama sorsan bana güneş tepemde. Bakalım gün size de aydınlanınca neler olacakk.. Anlatmak isterim sana bilogcum. Ama emin değilim, yani söz veremem. Eskisi gibi sıkı değilim bu konuda biliyorsun :D  Böyle de şımarırım.

   İlk kez bir yaş günümde böylesine neşeliyim. Tüm mağazalar bana %95 indirim yapsa bu kadar mutlu olabilirdim :D (niyeysee)

   Ahh kadın olmak.. Bi de 27 Mart'ta doğmak , hele ki koç burcu olmak
na na na nağğ :D


Öperimsss.

5 DÜŞÜK ÇENE:

nyssia dedi ki...

iyi ki doğdun..!

BeN!SeV dedi ki...

nice mutlu senelere inşallah mutluluğun daim olur :>

Missbone dedi ki...

İyi ki doğdun o zamaaaan :)
Koç burcu candır ya kendimden biliyorum haha.:D

Plesenta dedi ki...

Hepinize çok çok teşekkür ederim :))

want more fashion dedi ki...

gecmis dogum günün kutlu olsun =)
headerin harika !!!

İçeriden birileri.