Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

12.3.12

Kızıla tam anlamında dönemedim bilog ya. Oreal falan kullanmadım ama saçlarımın yıprandığını hissedince hemen tekrar doğala yakın bir renge boyamaya karar verdim. Loreal Casting Creme Gloss 535-Çikolata Kahve aldım. Boyayacağım bakalım neler olacak. Sıcak bir renk. İnternetten yorumlara da baktım amonyaksız olduğundan Casting deli gibi öneriliyor. Umarım saç uçlarım biraz toparlar. İyice uzasın uçları aldırıp tekrar kızıla boyamayı deneyeceğim. İçimde ukte kalacak yoksa. Zaten deli gibi kızıl istiyorum tekrar. O benim rengim. Şimdi yine birilerinde gördükçe kıskanacağım ama yapacak bir şey yok. Saç sağlığımda önemli. Dilerim saçlarım çabuk uzar ve bende rengime çabuk kavuşurum :)

0 DÜŞÜK ÇENE:

İçeriden birileri.