Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

10.3.12

Neden susuyorum bilmiyorum fakat susmam gerekiyormuş gibi hissediyorum..
Her hareketimi bir yoruma sokmaya çalışıyorum. Her düşüncemi. Kendimi yeniden mi keşfe sokmak istiyorum yoksa kendimi mi tanımaya çalışıyorum bilmiyorum. Geç kalmış sayılmam. Bilsem dayanabileceğimi susacağım hep. Arkamı döneceğim. Henüz o kadar güçlü değilim hiçbir şey için.Sabredip bekleyeceğim. Bir gün her şey daha güzel olacak diye.
Ama şüphem yok. Olacak yani.
Henüz hiçbir şey çok kötü değilken, ümidim var.

Bulutlar benim için hala pamuktan.

2 DÜŞÜK ÇENE:

Aciman'nın Sanat Güncesi dedi ki...

kesinlikle cok hos ve hep umit var en karanlikta bile

http://acimaninsanatguncesi.blogspot.com/

Deniz Acısu dedi ki...

ya bu ara bende de aynı durum var, galiba kendimizi tekrar keşfe çıktık:D

İçeriden birileri.