Yazmakta tek bir amaç güdülmektedir ;
'' Boşalmak! ''
Bir nevi mastürbasyon..


'' Biri bilmeli, biri görmeli olup biteni ..! ''

Recent Posts

30.5.13

DAHA ÇOK YALNIZIM İÇİMDE.

Eğer bilseydik o an gerçekten ne yaptığımızı ileride pişman olacağımız günlerimiz olmazdı. Ve pişman olmadığımız günler bizi daha yumuşak yapardı. Emin olabilir misin ? Ben olabilirim.

Hayatımı kaç yıl öncesine almak isterdim ? O an kaç yaşında olmayı dilerdim ? Karmaşık şeyler.
Üzerinden geçen yıllar belleğime yeni bilgileri alabilmek için eskileri silmeseydi eğer ne yapardım ? İnsanın kendine özlediklerini hatırlatmak için bahaneleri aslında bu sorular.
Artık daha az değer veriyor, daha az hissediyorum.
'' Daha çok yalnızım içimde. ''
Şarkılarla nadiren kederleniyorum. Daha çok eğleniyorum ama tadını daha az alıyorum.
Ve artık ''ölümün bile var olduğu dünyada '' daha az şeye üzülüyorum.
Büyüdüm.
Büyüyorum.
Yine de sana kıyamıyorum...

Görmeni istiyorum yazdıklarımı.
Ve sen kimsin yalnızca ben biliyorum :)

1 DÜŞÜK ÇENE:

Dore dedi ki...

Yazmak olgunlasmak,
Yazmak geçmişi anlamak, geleceğe yön vermek,
Yazmak, hayatı anlamlandırmak,
Ve yazmak büyümek..

İçeriden birileri.